tirsdag, november 14, 2006


å gid eg var motedukka på hennes&mauritz.tynn og flott te å sjå på.den riktige moten slengt på seg, kvardag som te fest.og ikkje eit plagg blir feil,alt sit som eit skudd.å gid å vera ho.ho har inga presteringskrav, inga utfordringar inga problem.mensensmerter,fødselsveer,tannverk,urinveisinfeksjon-ikkje denne dama nei.gid vera motedukka på hennes&mauritz..inga problemar med mannfolk,alle berre beundrar ho-thats it,kvifor gå på date,kvifor gifta seg når du kan stå i det offentlege rom time opp og time ned,dag ut og dag inn og berre vere,bare kjenne blikka som fyk over deg og tenker:slek vil e sjå ut.

4 Pølser(les:kommentarer):

Blogger IngRid hadde en stor trang til Ã¥ si...

jeg hater menssmerter

10:10 p.m.  
Blogger Karen hadde en stor trang til Ã¥ si...

...men de vil aldri kunne oppleve mellommenneskelig varme...

11:10 p.m.  
Anonymous Anonym hadde en stor trang til Ã¥ si...

eg har beundra ditt utsjand mong ei gong. tenkt, kjaere vakre vene. med ein overstormmande gleie. Men HM-dokka har si sjarm. Kyss fraa INdia. Og da er det vel ikkje saa mange moglegheitar.

2:42 p.m.  
Anonymous Anonym hadde en stor trang til Ã¥ si...

hvertfall et par millioner kan jeg tenke meg..

12:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home