tirsdag, desember 12, 2006

GJE MEG EEEEN....

gje meg en K gje meg en V gje meg en E gje meg en N gje meg en K gje meg en A gje meg en N gje meg en S gje meg en E gje meg en G gje meg en L gje meg en A gje meg en F gje meg en O gje meg en R gje meg en U gje meg en T gje meg en A gje meg en N gje meg en V gje meg en I gje meg en N gje meg en D gje meg en K gje meg en V gje meg en E gje meg en N gje meg en K gje meg en A gje meg en N gje meg en R gje meg en O gje meg en U gje meg en T gje meg en A gje meg en N gje meg en Å gje meg en R gje meg en A gje meg en R gje meg en K gje meg en V gje meg en E gje meg en N gje meg en K gje meg en A gje meg en N gje meg en S gje meg en K gje meg en I gje meg en L gje meg en J gje meg en A gje meg en S gje meg en T gje meg en F gje meg en R gje meg en Å gje meg en N gje meg en V gje meg en E gje meg en N gje meg en E gje meg en N gje meg en S gje meg en I gje meg en N gje meg en U gje meg en T gje meg en A gje meg en N gje meg en Å gje meg en F gje meg en E gje meg en L gje meg en L gje meg en A gje meg en T gje meg en Å gje meg en R gje meg en A gje meg en R gje meg en ?
kva blir det?KVEN KAN SEGLA FORUTAN VIND KEM KAN RO UTAN TÅRER KVEN KAN SKILJAST FRÅN VENEN SIN UTAN Å FELLA TÅRER?
hørtikkje?KVEN KAN SEGLA FORUTAN VIND KEM KAN RO UTAN TÅRER KVEN KAN SKILJAST FRÅN VENEN SIN UTAN Å FELLA TÅRER?
høyere?KVEN KAN SEGLA FORUTAN VIND KEM KAN RO UTAN TÅRER KVEN KAN SKILJAST FRÅN VENEN SIN UTAN Å FELLA TÅRER?
en gang til?KVEN KAN SEGLA FORUTAN VIND KEM KAN RO UTAN TÅRER KVEN KAN SKILJAST FRÅN VENEN SIN UTAN Å FELLA TÅRER?
kem e best?KVEN KAN SEGLA FORUTAN VIND KEM KAN RO UTAN TÅRER KVEN KAN SKILJAST FRÅN VENEN SIN UTAN Å FELLA TÅRER?

9 Pølser(les:kommentarer):

Blogger IngRid hadde en stor trang til Ã¥ si...

YESSS! Jeg gikk akkurat rundt og håpet på at noen skulle legge den sangen ut på bloggen sin!! ...gjorde jeg egentlig det? nei, jeg gjorde ikke egentlig det...Men jeg elsker at dere har gjort det fordet.

4:37 p.m.  
Blogger Marte hadde en stor trang til Ã¥ si...

Men ro uten tårer eller årer... Jeg bare spør?
Dere må forresten sjekke ut linken til den siste videoen til Backstreet boys jeg har lagt ut på min blogg.

10:39 p.m.  
Blogger Karen hadde en stor trang til Ã¥ si...

Åh, det var skikkelig fint, lissom. Skikkelig poetisk måte å skrive det på. Bedre sånn, liksom.

12:28 a.m.  
Blogger Marte hadde en stor trang til Ã¥ si...

Hvorfor kan jeg skrive kommentarer på denne bloggen, men INGEN andre????????

2:56 p.m.  
Blogger Ali og Eli hadde en stor trang til Ã¥ si...

til marte: Dette er orenesehals, for crying out loud! her kan til og med du gjøre ditt!

1:00 a.m.  
Blogger Krissi hadde en stor trang til Ã¥ si...

Ja, det er meg, Ellen. Eg er medlem i eit band. sjekk det ut! flott med VEM KAN SEGLA i tydelige boktavform. Kommer akkorder og? Savner dere! Knus L1

4:43 p.m.  
Blogger Krissi hadde en stor trang til Ã¥ si...

Ja, det er meg, Ellen. Eg er medlem i eit band. sjekk det ut! flott med VEM KAN SEGLA i tydelige boktavform. Kommer akkorder og? Savner dere! Knus L1

4:43 p.m.  
Anonymous Anonym hadde en stor trang til Ã¥ si...

Gratulerer med dagen, Eli!

8:45 p.m.  
Blogger Silje C hadde en stor trang til Ã¥ si...

hei babes.
Dere har en interessant blogg, men det er grenser for hvor mange ganger det er gøy å lese kven kan segla for utan vind.. Selv om dere har skrevet på en annerledes måte.. Så nå gidd ikke jeg å oppdatere før dere gjør det.
jeg skjønner jo at dette kan slå tilbake på meg som elsker å blogge.. men den sjansen er jeg villig til å ta.
peace'n løøv

11:04 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home