mandag, januar 09, 2006

hvem kan være ei ku uten bjelle?




Jeg er omgitt av falske mennesker
som ikke tar en krone
for å tråkke deg så langt ned i søla
at de ikke kommer opp igjen

Folk som driter i meg
og bare nyter godt
av det jeg kan gi dem

"venner"kalte de seg en gang

Jeg var kanskje naiv
og godtroende
blendet av håpet
på at det denne gangen
kanskje var slik at noen brydde seg
ihvertfall litt...

Men jeg tok feil som alltid
og nå gir jeg opp

Ser kun én vei ut må bare finne ut
hvordan jeg fortest mulig kommer meg dit

2 Pølser(les:kommentarer):

Blogger Karen hadde en stor trang til Ã¥ si...

uff da.

11:50 p.m.  
Blogger IngRid hadde en stor trang til Ã¥ si...

ja, dette var leit. håper du kommer deg ut av den vanskelige tiden snart. kanskje du kan spørre Ellen om råd??

12:43 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home