mandag, januar 09, 2006

Spør Ellen


Den nye spalten, "Spør Ellen" er herved åpnet. Spalten tar sikte på å kunne være et åpent forum, der vår kvalifiserte Ellen Andrea svarer der hvor mor blir snurt.

"Jeg har alltid hatt lyst å møte folket på ulike og spennende varierte måter, og gleder meg stort til å finne ut hva som klør bak øret på ungdommen nå til dags. Det kan være hummer, og det kan være kanari. Alt fra det seksuelle til det orientalske. Har du spørsmål om pastreologi, eller rett og slett bare ønsker. Leter du etter svarene under stener? Jeg synes det er viktig, og ikke minst relevant å kunne ta spørsmålene med en klype sukker og på alvor, både og. Jeg er ei glad jente jeg, som liker å være. Det å bare gå i stallen, legge seg ned klokka seks om morgenen og lukte, og bare vite at det er ikke meg denne lukten kommer fra. Dette er noe jeg virkelig setter pris på og trekker fram når jeg møter situasjoner jeg ikke takler. Jeg har et par år på baken, og handler ut i fra det. Så spør Ellen! Vær ikke redd, or don't be afraid, as they say in America."

(Klør det i fingra etter svar, still spørsmål på "comments")

6 Pølser(les:kommentarer):

Blogger Karen hadde en stor trang til Ã¥ si...

Til ellen.

Hva er utflod?

Hilsen jente19

11:51 p.m.  
Blogger IngRid hadde en stor trang til Ã¥ si...

Hei Ellen.

Hva skal vi gjøre hvis regnskogen blir hogd ned?

Hilsen vekt86

12:42 a.m.  
Blogger Ali og Eli hadde en stor trang til Ã¥ si...

Hei Karen!

Utflod er noe vi jentene får i tenårene. Det er en kroppsvæske vi begynner å produserer i kjønnsorganene våre når vi er tenåringer.

Dette er helt normalt, Karen!
Noen kan merke litt ubehag ved dette. F. eks kan det bli litt klissete og en må kanskje ut i en skoletime for å vri trusa..

Det finnes et produkt mot ubehag ved utflod som du kan bruke. Vi kaller det her i "orenesehals" for "vekk klisset". Andre kaller det truseinnlegg.

Lykke til med utfloden, Karen!
Vennlig hilsen Ellen.

1:56 a.m.  
Blogger Ali og Eli hadde en stor trang til Ã¥ si...

Hei Ingrid!

Regnskogen er et sårt tema. Og det merker jeg selv her jeg sitter og skvetter på tastaturet.

Regnskogen er i dine hender,Ingrid. Det er faktisk opp til deg..

Tips for å redde regnskogen:
slutt å kjøpe aviser, skrivepapir, blyanter, bygge hus, bo i trehus, å fyre med ved, slutt å spise yoghurt, slutt å sende sms, drikk ikke coca cola, eller spis på mc`rn, slutt med å bruke dopapir, bli naturist, bli veganer, kast lappyen, bruk ikke bærepose, bruk ikke klær som er "made i taiwan", snakk med fremmede, bad naken minst en gang i måneden, slutt med bind - hvis du må, prøv å resirkuler det, det gjelder også tamponger( de kan kokes), lær deg tegnespråk.

Dette er noen ting vi kan være med å forebygge for regnskogen.

Hvis regnskogen blir hogd ned
da har vi ikke tre, men kanskje fire..?

Vennlig hilsen Ellen

2:09 a.m.  
Blogger Karen hadde en stor trang til Ã¥ si...

Hei Ellen.

Takk for svar. Jeg har et spørsmål til. For en uke siden spiste jeg 1 brødskive til kveldsmat, og jeg pleier egentlig å spise 2! Har jeg spiseforsyrrelser??? Please svar!!! 86-modell

8:30 a.m.  
Blogger Karen hadde en stor trang til Ã¥ si...

hei, oppdater da! Det skjer jo ingenting her.. boooring!

2:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home